1η ομαδική συνάντηση συνεργασίας 1ου Τμήματος

Την ερχόμενη Δευτέρα 30/09/2024 και ώρα 5.30 μ.μ., στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ομαδική συνάντηση γονέων και κηδεμόνων του 1ου τμήματος με την εκπαιδευτικό Ευαγγελία Ορφανού που θα αφορά στην ενημέρωση για την πορεία της προσαρμογής των παιδιών, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και το πλαίσιο συνεργασίας μας.

 

11η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Για την ερχόμενη Παρασκευή 27/09/2024 έχει προγραμματιστεί από το υπουργείο Παιδείας η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού για τα σχολεία όλων των βαθμίδων της χώρας. Σκοπός της δράσης είναι  να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει διοργανώνοντας, στα πλαίσια του ωρολογίου προγράμματος, αθλοπαιδιές και «Ολυμπιακούς Αγώνες» στα οποία βραβεύονται η συμμετοχή, η προσπάθεια και η καλή διάθεση. Θα θέλαμε για εκείνη την μέρα τα παιδιά να φορούν αθλητικά ρούχα και παπούτσια και να έχουν μαζί τους ένα καπελάκι.

Σας ευχαριστούμε πολύ,

Οι εκπαιδευτικοί του 6ου Νηπιαγωγείου Λευκάδας

Αναστολή Μαθημάτων

Με απόφαση του Δημάρχου Λευκάδας και του Αντιπεριφερειάρχη Ιονίων Νήσων τα σχολεία της πόλης της Λευκάδας και της Λυγιάς δεν θα λειτουργήσουν σήμερα 25/09/2024 λόγω της έντονης μυρωδιάς και της αποπνικτικής ατμόσφαιρας εξαιτίας της πυρκαγιάς στην περιοχή του ΧΑΔΑ.

1η ομαδική συνάντηση συνεργασίας του 2ου τμήματος

Την ερχόμενη Πέμπτη 26/09/2024 και ώρα 17:00 οι εκπαιδευτικοί του τμήματος 02, Ειρήνη Τατσή και Εύη Μπομπογιάννη, καλούν τους γονείς και κηδεμόνες των νηπίων που φοιτούν σε αυτό το τμήμα για να συζητήσουν θέματα που αφορούν την προσαρμογή των νηπίων, τον τρόπο λειτουργίας του Νηπιαγωγείου καθώς και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2024-25. Η συνάντηση θα γίνει στο χώρο του Νηπιαγωγείου και η παρουσία όλων είναι σημαντική για την καλή και εποικοδομητική συνεργασία σχολείου-οικογένειας.

Καλή σχολική χρονιά!

Έφτασε η ώρα για το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς!

την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 9:00 θα γίνει ο καθιερωμένος αγιασμός στο χώρο του σχολείου. Τα νήπια θα συνοδεύονται από κάποιον γονέα και κηδεμόνα. Μετά τον αγιασμό θα σας δοθούν οι πρώτες οδηγίες-πληροφορίες για τη λειτουργία και το ωράριο του νηπιαγωγείου και θα αποχωρήσουμε. Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν κανονικά την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου στις 8:15.

Καλή αρχή σε όλους!